10+1 Μικρά Βιβλία δημιουργήθηκαν την εβδομάδα που πέρασε από τις... εκδόσεις Γ'.
Στο πλαίσιο του πρώτου φετινού εργαστηρίου δεξιοτήτων "Πώς γεννιέται ένα βιβλίο;" οι μαθητές και οι μαθήτριές μου παρακινήθηκαν να εργαστούν σε δυάδες και να συγγράψουν τη δική τους ιστορία. Αξιοποιήθηκε το φύλλο εργασίας (φ.ε.) 3 από παρόμοιο εργαστήριο του ΙΕΠ το οποίο θεώρησα άκρως βοηθητικό προκειμένου να παρουσιαστούν 6 στοιχεία μιας ιστορίας. Το φ.ε. 3 μεταφέρθηκε στον πίνακα, συμπληρώθηκε μερικώς από κάποιες ιδέες των παιδιών και εμπλουτίστηκε με πληροφορίες για τη δομή της ιστορίας: Τίτλος, Αρχή-Μέση-Τέλος, φυσικά χωρισμένα σε παραγράφους.
Παρατηρήσεις:
1. Όλες οι δυάδες συνεργάστηκαν
2. Όλα τα βιβλιαράκια έχουν εικονογράφηση
3. Δεν τηρήθηκε προσυμφωνημένος χρόνος, ο οποίος ξεπεράστηκε κατά 2 διδακτικές ώρες (...!)
4. Οι ιστορίες δεν είχαν παραγράφους
5. Οι ιστορίες δεν ακολούθησαν σχεδόν κανέναν ορθογραφικό κανόνα (...!)
6. Οι ιστορίες δε φανέρωσαν τη ζωηρή φαντασία των συγγραφέων
Στόχοι επόμενης προσπάθειας που δε θα αργήσει:
1. Να διατηρηθεί και να ενδυναμωθεί η συνεργασία σε επίπεδο δυάδας
2. Να τηρηθεί ο χρόνος υλοποίησης της εργασίας
3. Να δημιουργηθούν παράγραφοι
4. Να υπάρχει ομαλή ροή όλων των ιστοριών
5. Να βελτιωθεί σημαντικά η ορθογραφία
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου