26.10.24

Πώς γεννιέται ένα βιβλίο ν.4

Είστε έτοιμοι να δούμε εδώ το αποτέλεσμα της διαδικασίας που ακολουθήθηκε στην προηγούμενη ανάρτηση

Δεν ακολουθήθηκαν όλες οι σημειώσεις, όμως έδωσαν αφορμή για συζήτηση

Η ιστορία στο βιβλίο ακολούθησε τις σημειώσεις του φύλλου εργασίας

Το βιβλίο ακολούθησε πιστά τις σημειώσεις! Εξαιρετική εικονογράφηση

Το φύλλο εργασίας εξαιρετικά φτωχό, το βιβλίο γεμάτο, ωστόσο χωρίς σαφές τέλος

Πλούσιο το φύλλο εργασίας, φτωχότερο το βιβλίο μιλάει μόνο για τον θάνατο του ήρωα

Το βιβλίο ακολουθεί τις σημειώσεις του φύλλου εργασίας, ωστόσο είναι δυσανάγνωστο

Το βιβλίο ακολουθεί το φύλλο εργασίας, ωστόσο και τα δύο είναι εξαιρετικά μπερδεμένα

Ιστορία σαφής στο φύλλο εργασίας, όχι όμως και στο βιβλίο


Μεμονωμένες προτάσεις με τις λέξεις και εικονογράφηση των προτάσεων

Και μια ατομική προσπάθεια, εξαιρετικά συγκινητική, καθώς αποτελεί την πρώτη απόπειρα γραπτής έκφρασης ενός έξυπνου και εξαιρετικά επίμονου μαθητή! Είμαι βέβαιη πως σε λίγο καιρό οι ιστορίες του θα είναι ευανάγνωστες και θα γίνονται πλήρως κατανοητές. Είμαι σίγουρη πως είναι θέμα χρόνου. 


Συμπερασματικά, αυτή τη φορά η προσπάθεια ήταν μεγαλύτερη και τα αποτελέσματα πιο κοντά στον στόχο! Έχουμε ακόμα δουλειά, μα φαίνεται πως η επιμονή αποδίδει. Και αν κρατήσω και τη φράση που απέδωσαν στον Νίκο Καζαντζάκη τα παιδιά παραπάνω: "Έμαθε να μην τα παρατάει", ε... κι εγώ... ως μακρινή εγγονή του παππουνίκου... αγαπώντας την ευθύνη, δε θα τα παρατήσω και θα συνεχίσω να παλεύω να παρακινώ τους μαθητές και τις μαθήτριές μου, όλοι μαζί, να σώσουμε τον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια: