11.6.21

Περί διεπιστημονικότητας και διαθεματικότητας (κάτι δικά μου...)

-Και τώρα που τελειώσαμε την Ιστορία; Θα κουβαλάμε τα βιβλία;

-Ε, ναι, γιατί θα δουλέψουμε αλλιώς και θα χρειαστείτε τις πληροφορίες που περιέχονται. 

-Τι εννοείτε, κυρία;  

-Εννοώ ότι θα φτιάξετε μια αφίσα

-Αφίσα; Στην Ιστορία; Τι αφίσα; 

-Του αγαπημένου σας θεού του Ολύμπου! Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή. Αρχικά, θα φτιάξουμε ένα συνεργατικό έγγραφου της google, στο οποίο θα μπορώ να έχω πρόσβαση από οπουδήποτε χωρίς να χρειάζεται να το κουβαλάω σε στικάκι, και θα γράψουμε ποιος αναλαμβάνει να φτιάξει την αφίσα κάθε θεού. 

Σύντομα η εκφώνηση διατυπώθηκε ως εξής: 

 

Δημιουργήστε μια αφίσα για τον αγαπημένο σας Oλύμπιο θεό ή θεά ως την Τρίτη, 15/06/2021

-Δηλαδή πώς να τη φτιάξουμε; 

-Μα, έχουμε μάθει τι πρέπει να περιέχει μια αφίσα για να επιτύχει τον σκοπό της. Αλήθεια, ποιος είναι ο σκοπός αυτής της αφίσας; 

-Να μας γνωρίσει τον θεό ή τη θεά που μας αρέσει. 

-Πού είδαμε πώς φτιάχνουμε αφίσα, βρε παιδιά; Δε θυμάμαι... 

-Στο ΤΕ της Γλώσσας, κυρία! Κάπου προς το τέλος... 

Με λίγο ψάξιμο η εκφώνηση εμπλουτίστηκε ως εξής: 

Πληροφοριακό υλικό μπορείτε να βρείτε: 

Ιστορία ΒΜ διαδραστικό: Η δημιουργία του κόσμου

Γλώσσα ΤΕ β’ τεύχος σ. 42 (Στο νησί του Αιόλου, Κοίτα!) 

 

-Δηλαδή να την κάνουμε σε χαρτί; 

-Δηλαδή να την κάνετε όπως θέλετε. Είτε αναλογική, χάρτινη δηλαδή, είτε κολάζ, είτε ψηφιακή.  

-Μπορεί να γίνει και διαδραστική; 

-Φυσικά! (Εντάξει, έχουμε κάνει δουλίτσα δύο χρόνια τώρα...!)  Απλά, να ξέρετε ότι όταν θα τις φέρετε την Τρίτη και θα τις αναρτήσουμε, είτε στον τοίχο της τάξης, είτε στον ψηφιακό "τοίχο" της τάξης, στο padlet δηλαδή, θέλω να δω αφίσες οι οποίες, αν ήταν κάπου στον δρόμο κι εγώ οδηγούσα, θα έκανα δεξιά, θα σταματούσα για να τις δω! Καταλαβαίνετε τι εννοώ; ΤΟΣΟ ενδιαφέρουσες! Να με σταματήσουν από τη διαδρομή μου!!!

-Άρα θέλουν μια ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΗ ζωγραφιά και μεγάλα γράμματα!!!! 

-Ακριβώς! Και εννοείται οι αφίσες θα συζητηθούν από όλους μας. Δηλαδή θα πρέπει να είστε σε θέση, βάσει των πληροφοριών του κεφαλαίου της Ιστορίας, να κρίνετε αν η αφίσα είναι επιτυχημένη ή όχι και να το εκφράσετε με επιχειρήματα. Με άλλα λόγια, δε διαβάζετε μόνο τις πληροφορίες για τον θεό ή τη θεά που αποφασίσατε να παρουσιάσετε, αλλά ΟΛΟ το σχετικό κεφάλαιο.

-Μπορεί να είναι και ψηφιακή η αφίσα; Διαδραστική; 

-Ναι και στα δύο. 

-Αλλά πώς θα τη φτιάξουμε; 

- :) (Εντάξει, έχουμε κάνει δουλίτσα...!) Genially

-ΝΑΙΑΙΑΙΑΙ! 

-Πάμε να σας δείξω πώς δουλεύει; 

-Χρειαζόμαστε λογαριασμό; 

-Ναι, αλλά είναι απλούστατο και δωρεάν. Ένα email θέλει κι έναν κωδικό δικό σας. Εύκολο είναι. 

Ιδού, λοιπόν, τι προέκυψε από την εξοικείωση των μαθητών με το λογισμικό:

 
 
 Περιμένω με ανυπομονησία να δω τις καταπληκτικότερες αφίσες θεών που έχουν υπάρξει ποτέ!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια: