4.3.21

Αστεράτα μικροκακομοιρούλικα κοτοπουλάκια μου!!!

Είμαι ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΠΕΡΗΦΑΝΗ για εσάς!!! Αυτή την υποστήριξη και την κατανόηση σε ό,τι τεχνικό πρόβλημα μπορεί να δημιουργηθεί και να μας καταστρέψει το μάθημα την εκτιμώ απεριόριστα! Είμαι ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΤΥΧΕΡΗ που έχω ΕΣΑΣ για μαθητές μου! 

Μικροκακομοιρούλικα κοτοπουλάκια μου, για σήμερα είχα άλλα πράγματα προγραμματίσει. Άλλα περισσότερο ενδιαφέροντα από το... κόλλημα του σύμπαντος στον υπολογιστή μου. Όμως ακριβώς αυτό το κόλλημα του σύμπαντος ήταν άλλη μια ευκαιρία να θαυμάσω την ενσυναίσθηση που δείχνετε. Ευχαριστώ για την εμπιστοσύνη και ανταποδίδω. 

Καλή μας συνέχεια! Με όλα τα πούπουλα στη θέση τους.  

Σημείωση1: Για να παραμείνουν τα πούπουλα στη θέση τους... ΔΙΑΒΑΣΤΕ! 

Σημείωση2: Οι ασκήσεις στο μαθηματικό κουίζ με τα ψυλλέζικα, τα μυρμηγκέζικα και τα μουχλέζικα δουλεύει ΜΙΑ ΧΑΡΑ!


Δεν υπάρχουν σχόλια: