30.9.20

Νέα κατηγορία αναρτήσεων!

Ε, λοιπόν, το αποφάσισα! Θα δημιουργήσουμε μια νέα κατηγορία αναρτήσεων. Μια ετικέτα "καρδούλες", ας την πούμε. Εκεί θα σημειώνω όλα αυτά τα καταπληκτικά που μου λέτε κατά διαστήματα και μου φτιάχνετε τη μέρα ή... τις μέρες! Γιατί, μελισσάκια μου, το σχολείο είναι για να περνάμε όμορφα και να γελάμε. Για να αναπτύσσουμε τη φαντασία μας, πέρα από όλα τα άλλα. 

Εγκαίνια, λοιπόν! Μικρά, απολαυστικά περιστατικά που με κάνουν περήφανη που σας έχω μαθητές! 

Καρδούλα #1 Η Τιτανίδα

Μετά την παράδοση της Τιτανομαχίας και, έχοντας χτυπήσει το κουδούνι, νεαρά αξιαγάπητη και τρισχαριτωμένη με πλησιάζει και με ρωτά: "Κυρία, όταν ήσασταν μικρή, υπήρχε ακόμα ο πόλεμος;"... (Ένιωσα σαν την Πελοπόννησο, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ!) :) :) :) :) 


Καρδούλα #2 Μ' όποιον δάσκαλο καθίσεις...

Ιστορία και πάλι. Μα τι γίνεται; Δύο στα δύο την ώρα της Ιστορίας έχουν συμβεί;;; Ενδιαφέρον! Μύθος της Ευρώπης... 

-...Και ξέρετε πού ήταν ο ταύρος που εμφανίστηκε στην Ευρώπη και την άρπαξε; Στη Συρία! Και μ' ένα σάλτο, έπεσε στο νερό και πέρασε γρήγορα στα παράλια της νότιας Κρήτης.

Κάμποσα μάτια στράφηκαν στον χάρτη της τάξης, όμως... είναι πολιτικός της Ελλάδας. Έτσι, έσπευσα στον υπολογιστή για να ανοίξω το google maps. Και εκεί έρχεται η θεϊκή προτροπή: 

-Κυρία, βάλτε το στο apostaseis.gr* για να δούμε πόση ήταν η χιλιομετρική απόσταση σε ευθεία! 

Ναι, τα παιδιά μου! Τα αγαπημένα μου παιδιά!!!!  

*Λογισμικό που χρησιμοποίησα στο πρώτο κεφάλαιο των Μαθηματικών φέτος. Από τη χρήση του έχουν περάσει δύο εβδομάδες!

Δεν υπάρχουν σχόλια: